wtorek, 3 marca 2015

Trudne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej cz 4

Pytania na orientację:


- Ile plakatów wisi w holu firmy i ile jest drzwi na tym piętrze?

- Czy jest Pan w stanie wskazać, gdzie jest północ?

- Czy wiesz, na którym znajdujesz się piętrze, jaki kolor miała wykładzina w poczekalni i w którą stronę po wyjściu z gabinetu musisz się skierować, żeby trafić do windy?

- Czy wytarł Pan buty na wycieraczce pod drzwiami? Powiesz automatycznie- tak oczywiście i już jesteś niewiarygodny (wycieraczki oczywiście nie ma).

- Jak się nazywa starosta powiatu, w którym mieszkają twoi rodzice.

- Jakim znakiem z chińskiego horoskopu Pan jest?

- Kim byli Pana przodkowie?

- Proszę opowiedzieć mi o drodze do naszej firmy, jaką Pan pokonał.


Wiedza i umiejętności:

- Proszę rozwinąć skrót ZADKJSADHUDEKWFDHHASDNC SJDH USDH :SC HJSXJ SD HSIUFH LCV SLKDJS:IFDSJNC: NCIJSD N. Ma Pan 3 minuty. I ma być z sensem.

- Wymień trzy piosenki Lady Gagi.

- Licz po angielsku od 100 w dół, a w międzyczasie odpowiadaj na moje pytania jednym wyrazem.

- Gdybyś miał sobie napisać epitafium – jak by ono brzmiało?

- Proszę z pamięci przeliterować: Chrząszczyszczechowice tudzież Chrząszczybrzeboszyce.


Niestosowne:

 
- Czy po zrobieniu kupy oglądasz ją przed spuszczeniem wody?

- Napisz na kartce brzydkie słowo i schowaj ją do kieszeni, a teraz powiedz mi, co to było za słowo.

- Wymyśl i zadaj mi trzy bardzo żenujące pytania, które zwalą mnie z nóg.

- Jaką antykoncepcję Pani stosuje?

- Czy uprawiał Pan seks ze zwierzęciem?

- Słyszałem opinie, że jest Pan nieco nienormalny, czy może Pan się do tego odnieść?

- Jest Pani na łące pełnej kwiatów – jaki kolor Panią podnieca?


Głupie:



- Jaki ma wpływ kolor siewnika na wydajność plonów z jednego hektara?

- O czym myślałby stół, gdyby myślał?

- Czy lenistwo na łokcie się mierzy?

- Dlaczego szampony do włosów są w różnych kolorach a piana zawsze biała?

- Facet idzie ze złożonym parasolem w ogromnym deszczu. Dlaczego?

- Proszę omówić budowę łyżki do zupy.

- W jaki sposób zważysz swoją głowę?

- Dlaczego przychodzi Pan do pracy?

- Co to jest grzejnik?

- Jaki kolor ma ten zszywacz?

starający się o pracę: niebieski

rekruter: Doprawdy? Według mnie jest czerwony.


- Odtwórz dźwięk dzwonka telefonicznego.


Inne:


- Czy mógłby Pan rozwinąć skrót TSAP?

- Przedstaw siebie jako pracownika łożysk tocznych.

- Czy łatwo Panią doprowadzić do płaczu?

- Proszę sobie samemu zadać pytanie i na nie odpowiedzieć.

- Proszę zadać mi 2 takie pytania, abym po przeprowadzeniu dziesiątek rozmów pamiętał, że akurat to Pan je zadał.

- Czy jest Pan hedonistą?

- Czy umie pan kłamać?

- Dlaczego piłka tenisowa pokryta jest meszkiem?

- Jak zważyłbyś samolot bez wagi?

- Jeśli mógłbyś pozbyć się któregoś z województw, to które by to było?

- Z zamkniętymi oczami powiedź mi krok po kroku, jak zawiązałbyś moje buty.

- Zabawiaj mnie przez 5 minut - ja będę milczeć.

- W co bawiłeś się jako dziecko?


               < Wstecz    1...10/15    Dalej >




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wspomóż mnie lub zostań moim patronem już od 5 zł - sprawdź szczegóły

Moje e-booki

Kliknij w okładkę, aby przejść do strony książki

Przejdź do strony książki Przejdź do strony książki