piątek, 27 października 2017

Dowcipy na każdą okazję część 2

<<-- Przejdź do części 1

Pogrzeb lekarza.

Odbywał się pogrzeb jakiegoś znanego lekarza. Ktoś się dziwił, że pomiędzy zgromadzonymi nie było widać ani jednego pacjenta nieboszczyka.
– Zapewne dzięki jego staraniom, wszyscy go już poprzedzili w wędrówce na tamten świat – odpowiedziano.


***

Aktor: Powiedz mi pan, jak się mam ucharakteryzować? W roli jest napisane, że twarz ma wzbudzić wstręt.
Reżyser: Wcale się pan nie charakteryzuj!


***

– Powiedz mi, co powinnam robić, żeby się Karolowi podobać?
– Hm... Powinnaś robić to, czegoś nie powinna!



Adwokaci.

Pewien adwokat miał bronić dwóch łotrów, z których jeden ukradł w dzień a drugi w nocy. W swej obrończej mowie tak więc mówił: Pan prokurator przy pierwszym moim kliencie podniósł tę obciążającą okoliczność, że poważył się z niezwykłą bezczelnością w jasny dzień dopuścić kradzieży; przy drugim zaś również za obciążającą okoliczność uznał, iż kradł podczas ciemnej, niebezpiecznej nocy. Pytam się więc teraz pana prokuratora, kiedy w końcu złodziej ma kraść?



Zaufanie.

Okulista mówi do pacjenta, który utracił wzrok, przed operacją: Czy ma pan do mnie zaufanie?
– Tak, mam ślepe! – odpowiedział pacjent.


***

Który doktor ani jednego człowieka nie wyprawił na tamten świat?
– Weterynarz.


***

Pewien profesor estetyki miał piękną córkę, w której zakochał się jeden student. Panna odwzajemniała jego miłość i nawet naznaczyła mu codzienne schadzki, gdy ojciec jej był w kolegium. Schadzki te odbywały się przez całe półrocze, a profesor w wykładach swoich opuszczał zawsze studenta. Pewnego wreszcie razu, gdy student nie mógł dokładnie wydać lekcji, rzekł doń: Ależ panie kandydacie, cóż pan robił podczas moich wykładów, bo nigdy pana na nich nie było? Ja w tym czasie – odparł student – studiowałem estetykę na najstarszym dziele pana profesora!



Piękny wiek.

Ktoś opowiadał o starcu, który doczekał się pięknego wieku 99 lat.
– E, to nic – rzekł na to jeden ze słuchających – i mój ojciec, gdyby jeszcze żył, miałby teraz 120 lat!







Ciekawe artykuły:

    
    Zapoznaj się z innymi artykułami. Przejdź do zakładki Spis artykułów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wspomóż mnie lub zostań moim patronem już od 5 zł - sprawdź szczegóły

Moje e-booki

Kliknij w okładkę, aby przejść do strony książki

Przejdź do strony książki Przejdź do strony książki