poniedziałek, 3 czerwca 2019

Odczytywanie hieroglifów - aktualizacja

Pragnę poinformować Czytelników moich książek, iż właśnie pojawiła się do pobrania nowa wersja mojego darmowego e-booka pt. "Odczytywanie hieroglifów". Aktualne wydanie zostało poprawione i rozszerzone o nowe treści, głównie związane ze słowami hieroglificznymi. Poza wzbogaconym słownikiem, Czytelnik otrzymuje także ponad setkę nazw własnych zapisanych w hieroglifach, takich jak nazwy miast, krain czy imiona egipskich bogów wraz z ich krótką charakterystyką umożliwiającą identyfikację w inskrypcjach.
 
Sztuka odczytywania hieroglifów e-book
e-book "Odczytywanie hieroglifów"
Licencja e-booka to Creative Commons, czyli możliwe jest darmowe pobranie i rozpowszechnianie do celów niekomercyjnych. Można go pobrać z różnych serwisów takich jak Google Books czy Beezar. Polecam ten ostatni, bo najłatwiej się z niego ściąga. Oto bezpośredni link do pobrania e-booka: Odczytywanie hieroglifów.
 
Zachęcam także do odwiedzenia mojego repozytorium na Chomiku. Można z niego pobrać za darmo nie tylko moje książki, ale także inne. Większość z nich to pełne wersje. Zapraszam i życzę miłej lektury!






Ciekawe artykuły:

    
    Zapoznaj się z innymi artykułami. Przejdź do zakładki Spis artykułów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wspomóż mnie lub zostań moim patronem już od 5 zł - sprawdź szczegóły

Moje e-booki

Kliknij w okładkę, aby przejść do strony książki

Przejdź do strony książki Przejdź do strony książki