Prezentujemy pierwszą część większego cyklu e-booków poradnikowych pod wspólnym tytułem "Delphi w przykładach dla początkujących". Zgodnie z tytułem e-book przeznaczony jest dla osób chcących nauczyć się programowania w języku Delphi.
Nauka odbywa się na podstawie przygotowanych projektów, których jest ponad 20, ujętych w dwóch rozdziałach: "Gry i zabawy" oraz "Programy użytkowe". W Uzupełnieniu Czytelnik znajdzie materiały pomocne przy programowaniu zadań tekstowych (np. formatowanie tekstu z pozycji programu) oraz pełny materiał na temat przechwytywania poleceń klawiatury i wykorzystywanie ich w swojej aplikacji.
Nauka odbywa się na podstawie przygotowanych projektów, których jest ponad 20, ujętych w dwóch rozdziałach: "Gry i zabawy" oraz "Programy użytkowe". W Uzupełnieniu Czytelnik znajdzie materiały pomocne przy programowaniu zadań tekstowych (np. formatowanie tekstu z pozycji programu) oraz pełny materiał na temat przechwytywania poleceń klawiatury i wykorzystywanie ich w swojej aplikacji.
W książce znajdują się pełne kody projektów wraz z obszernym komentarzem wyjaśniającym, rozszerzonym o potrzebną wiedzę teoretyczną, dzięki czemu można poznać i zrozumieć algorytmy programowania. W sposób ciekawy i inspirujący myślę, Autor opowiada o możliwościach, jakie daje programowanie, nie stroniąc od takich tematów, jak budowa robota czy androida.
Książkę można kupić w formacie mobilnym (ePub, mobi lub fb2), elektronicznym (pdf) lub w wersji papierowej korzystając z serwisu Ridero. Oto link do strony książki w tym serwisie: Delphi w przykładach dla początkujących.
Książka dostępna jest także w serwisie Virtualo: Delphi w przykładach dla początkujących.
Ciekawe artykuły:
- Praktyczne porady dla początkującego elektryka
- Jak naprawić modem internetowy
- Darmowy e-book jako forma reklamy
Fajny wpis
OdpowiedzUsuń