czwartek, 19 marca 2020

Funny Bob – strona z zabawnymi obrazkami

Dziś promujemy stronę z zabawnymi obrazkami o nazwie Funny Bob, która zawiera ciekawe połączenie zabawnych (zabawnych na różne sposoby) obrazków z krótkimi komentarzami Autora, które często skłaniają nawet do zadumy.

Poniżej przedstawiamy kilka obrazków wraz z oryginalnym komentarzem odautorskim i zachęcamy do odwiedzin strony Funny Bob.


Funny Bob – promocja serwisu


Ja i moja rodzina


zabawne obrazki

Rodzina w moim życiu jest bardzo ważna. Bycie częścią większej całości to odpowiedzialność nie tylko za siebie, ale także za innych. Ich dobro jest równe mojemu. Nie bądźmy sobie obojętni. W końcu płynie w nas ta sama krew...

 

Człowiek-ziemniak


strony z zabawnymi obrazkami

Ludzie operacyjnie poprawiają swoje twarze, chcąc wyglądać świeżo i młodo, a niejednokrotnie wyglądają nienaturalnie, wręcz karykaturalnie.

 

Randezvous



zabawne



Ja i moje ludziki


śmieszne obrazki i fotki

  Coś po tobie chodzi? Nie przejmuj się – przynajmniej masz z kim porozmawiać. To taka sama istota jak ty.

 

Trofeum



śmieszne obrazki

  Amor musi być Rosjaninem, bo lata z gołą dupą, strzela do wszystkich i mówi, że to z miłości...

 

Pływaczka z Milo



śmieszne

Na półce stoją dwie podobne figury: jedna warta jest pięć dolarów a druga pięć milionów dolarów – oto szaleństwo świata!
 

Za mało


śmieszne obrazki o psach
Chciałoby się więcej, a skąd na to brać pieniądze? Trzeba pracować, pracować, pracować – i tak przemija nam życie...


Pirania


zabawne obrazki o rybach

Uśmiech drugiego człowieka nie zawsze oznacza jego życzliwości wobec nas. Czasem jest to złowieszczy uśmiech, uśmiech człowieka, który znalazł właśnie swoją nową ofiarę.

 

Pocałuj mnie


całowanie obrazki

Bez względu na to, czy kobieta jest ładna, czy brzydka, każda pragnie miłości i bliskości. Jest nawet przysłowie: „Kobieta bez mężczyzny więdnie, a mężczyzna bez kobiety szaleje”. Tak. Bez wątpienia kobieta może być dla mężczyzny czymś najwspanialszym na świecie, ale może być także czymś najgorszym, że aż mu się żyć nie chce...


Smutek


psy śmieszne psy
Moja ukochana siostrzenica przeprowadziła się z siostrą do innego miasta – 200 km ode mnie. Ta odległość zabije naszą bliskość w krótkim czasie. Już nic nie będzie tak jak było. Wielkie mi pustki uczyniłaś tym odejściem swoim – jak mówi poeta. Na razie jest mi smutno...

 
Druga połówka


obrazki o miłości

Podobno gdzieś na świecie jest nasza druga połówka, ktoś, kto idealnie do nas pasuje. Jeśli tak, to, jak tę osobę znaleźć? Może zostać podróżnikiem? Oby tylko nie okazała się nią być Eskimoska. Co prawda język miłości jest uniwersalny (zwłaszcza przy całowaniu), ale czasem chciałoby się też z taką osobą porozmawiać, ale jak?


Balon


śmieszne grafiki

Kiedy dzieci wchodzą ci na głowę, zacznij działać. Zmieniaj codziennie hasło do wi-fi. Dostęp do internetu dziecko otrzyma dopiero po wykonaniu kilku wskazanych przez ciebie obowiązków, np. posprzątanie pokoju lub wyprowadzenie psa. To świetna metoda na leniwe dzieci.

 

Myszka


śmieszne obrazki o zwierzętach
Grzeczne myszki siedzą cicho pod miotłą – niegrzeczne umawiają się na randki.


Duch w koszuli


obrazki
Gdy nagle koszula spada z wieszaka lub wszystko leci ci z rąk, nie bój się – to tylko duszki manifestują swoją obecność. Im też się nudzi. Gdy mogą kogoś wystraszyć, to są uszczęśliwieni. Nawet jeśli się nie boisz, poudawaj trochę. Sprawisz im tym wielką radość.

 

Nie pij...


obrazki z humorem
Przestań się upijać, a twoje życie przestanie być rozmyte. Z problemami trzeba walczyć, a nie uciekać przed nimi.

 

Telewizor


fajne obrazki
Czy zastanawiałeś się nad tym, ile czasu tracisz na oglądanie telewizji? To przecież twoje zmarnowane godziny życia. Nie interesuje cię to?

 

Mama


fajne obrazki o mamie

Kochasz swoich rodziców i patrzysz na nich z miłością. Nie dostrzegasz, że są tak samo zagubieni w życiu, jak ty. Czasami lepiej nie przyglądać się za dobrze innym, bo można wtedy NIC nie zobaczyć. Nie ryzykuj więc.

 

Telewizor

śmieszne obrazy

  Kolejne straszydło wyszło z telewizora. Myśli, że mnie zniewoli, otumani jak innych. Nie wie jeszcze, że koniec jego jest bliski. Czerwony przycisk na pilocie zakończy jego swawolę. Znowu będzie chciało mi się żyć...


 
Odpoczynek

grafiki czarnobiałe
 
Moja rodzina

fajne obrazki o rodzinie

Akt

obrazki erotyczne

Co jest?!

obrazki ze zwierzętami

Katar

zwierzęta fajne obrazki

 
Góra lodowa

fajne obrazki


 Zapraszamy na stronę Funny Bob.
   






Ciekawe artykuły:

    
    Zapoznaj się z innymi artykułami. Przejdź do zakładki Spis artykułów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wspomóż mnie lub zostań moim patronem już od 5 zł - sprawdź szczegóły

Moje e-booki

Kliknij w okładkę, aby przejść do strony książki

Przejdź do strony książki Przejdź do strony książki